lørdag 18. september 2010

... ned som en skinnfell

Og der gikk jammen mor ned for telling også. En forrige helg, en på mandag, en på onsdag og mor på fredag. To på beina, fortsatt, så lenge det varer..!
Men vi rakk da litt før og etter også. Vi har handlet sko - men det skal jeg jammen blogge eget om, vi har sørget for hårklipp, vi har badet, svømt, vært på håndballtrening, handlet og vært ute og spist. Rett nok har mor kun administrert dette, da. Jeg har vært ute med venninner tirsdag og torsdag, mens far har trent mandag og onsdag, men jeg har verken klippet, badet, svømt, spilt håndball eller betalt. Sånn er det å være the puppetmaster. Det føles litt sånn innimellom, at noen må holde i alle trådene og holde oversikten, og det er jo hektisk nok det, innimellom, om enn ikke så fysisk. På den fronten har jeg holdt meg til en fysioterapibehandling og en slyngetrening denne uken, på slynge nummer to måtte jeg kaste inn håndkleet, med 39 i feber. Like greit, for natten bød på oppkast og magesjau... Vel, vel, heller meg enn barna! Men planen om å være hjemme med alle fire på planleggingsdagen på fredag gikk helt skeis. Da måtte far ta fri fra jobb for å pleie meg og alle de små. Men det gjør han da med glans!

Hverdagsglimt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar